Weboldal címe
Weboldal alcíme
Eredményes Marketing Felmérések©
Fejléc alcím szövege

Mit adhat számodra a marketing felmérések?

"A legkülönbözőbb szektorban tevékenykedő cégeknek kivitelezve a marketing felméréseket, mindig örömmel tölt el, hogy segíthetek számukra még jobban prosperálni, és hogy ezáltal a célpiacukat alkotó emberek igényei is kiteljesedhetnek" - Lajsz Andrea


  • Piacnyitás előtt állsz ill. új termék bevezetését tervezed, és szeretnéd tudni, mi az, ami teljes bizonyossággal profitot fog Neked hozni?
  • Régóta működsz a piacon, és szeretnéd megnövelni stabilitásodat, valamint magasabb szintre fejleszteni üzletedet?
  •  Kérj időpontot saját cégre szabott marketinged megvalósításához! ​​​​ 
  • Hívd közvetlenül: 06 30 714 2560

„Egy kiállításon (Construma, 2004) ismertem meg Andreát. Azt láttam, hogy a szomszéd standot sokkal több ember látogatja meg - szerettem volna tudni, hogy miért. Akkor tudtam meg, hogy mit csinál.

2008. decemberében úgy éreztem, jó lenne felvenni a kapcsolatot egy ilyen marketinges emberrel. Megbíztam őt egy felméréssel, amivel 100%-ban helytállt. Amit megbeszéltünk, az úgy is történt. Azóta is jó kapcsolatban vagyunk.

A felmérést követően csupa pozitív visszajelzést kaptam."

- Bodor Martin, ügyvezető


„Olyan információk birtokába jutottam, ami eddig számomra elérhetetlennek tűnt.

Rengeteg új értékét ismertem fel a cégünknek, és Andrea segítségével világossá vált, hogy mennyi eszköz áll rendelkezésünkre még a fejlődésben."

- Bíró Fatime, ügyvezető


"Ami számomra nagy jelentőséggel bír, az a stratégiai tervezés, mert irányt mutat, felkészít, állandó tervezésre, gondolkodásra ösztönöz!

Nem engedi meg a linkeskedést, kötelezővé teszi az üzleti gondolkodást és a határidők betartását (ami igen sarkalatos pontja az életemnek). 

A dokumentációkon kívül viszont a legtöbbet Andi profizmusa, kedvessége, támogatása adja!

Őrületesen nagy optimizmus lakozik benne, minden helyzetben meglátja a jót, és mindezt nem rest átadni, önzetlenül áll rendelkezésemre bármikor!

Ez az a komplex támogatás, amelyre akár kezdő, akár már jól működő vállalkozónak szüksége van!"

- Potyondi-Galasi Orsi, ügyvezető


"Rövid elemzés és beszélgetés után sikerült megtalálni azokat a fontos területeket, amelyek mentén tovább tudom fejleszteni a vállalkozásomat.

Végre tisztán kialakult az az irány, amerre elindulva hasznossá válnak a marketingre fordított erőforrások."

- Török Gábor, ügyvezető


„Cégünk havi szinten 4-5 szoftvert adott el átlagban az ezt megelőző években. Miután Andrea elvégzett egy célzott marketingfelmérést és összeállította a megfelelő promoanyagot, azonnali eredményként 100-140 db szoftvertermék került értékesítésre egy adott hónapban.

Összességében az elmúlt 2,5 év alatt több, mint kettőezer új ügyféllel lettünk gazdagabbak Andrea tevékenységéből adódóan.”

- Vörös Mihály, ügyvezető


„Profinak tartom a kérdéseket, és a statisztikák kidolgozottságát, ezzel az információval tudunk dolgozni! 

Látszik benne, hogy nem „tucatmunka”, hanem a készítő tényleg átélte és átgondolta a partner körülményeit, piacát – ezért lett ennyire használható!" 

- Németh Zoltán, ügyvezető


"A felmérésből számomra az derült ki elsősorban, hogy <tudunk valamit, amiért ott tart a cég, ahol, DE lássuk meg a hibákat, a réseket a rendszerben, és tegyünk ellene valamit.>" Ez lehetne a mottója is az egésznek.

...Jó volt elbeszélgetni ezekről a dolgokról valakivel, aki külsősként, tárgyilagosan nézi a cégünket, a saját vevőink "szemüvegén" keresztül. Fogom ajánlani másoknak is :-)"

- Kirchner Tamás, ügyvezető


"Nagyon elégedett vagyok a teljes együttműködéssel, hiszen pontos és precíz munkát kaptam; jó hangulatban és mindig szívesen beszéltem veled mind személyesen, mind telefonon.

Nem azt mondtad nekem, amit hallani szerettem volna, hanem az igazságot, így külön öröm számomra, hogy olyan hiteles emberrel dolgozhatok, mint Te, Andrea.  

Mindenkinek ajánlani foglak! Köszönöm eddigi munkádat."

- Ferone Riccardo, cégtulajdonos


"Andit ajánlani tudjuk mindazoknak, akik szeretnének pontosabb képet kapni a cégük számára fontos partnerek megtalálásának lehetőségeiről.

Összeszedett, pontos kimutatást készít azon felül, hogy a működés többi területén is rendelkezik tapasztalatokkal, arról nem beszélve, hogy mennyi visszajelzést kaptunk az „új kolleganőnkről”, akit szívesen látnának a vevőink személyesen is! :-)

- Szántó Tamás, ügyvezető


„Nagyon sok használható tanácsot és ötletet kaptam. Tetszetős, jó, praktikus lett a weblapunk.

Vállalkozók eredményességével kapcsolatban: Andrea a megfelelő helyre irányítja őket, megadja számukra a lehetőséget, hogy saját maguk számára nézzék meg, hogy lehet ebben az országban sikeresen vezetni a céget.

A leírt átadott marketing anyag részletes, egy témára sok lehetőség van megadva.”

- Hosszú Krisztián, ügyvezető



„Még jó, hogy találkoztunk, mielőtt akár az első lépéseket megtettem volna, hiszen teljesen hibás irányba indultam volna! Ha ezt tettem volna, elvágom magam a sikertől! 

Andrea kérdései felnyitották a szemem, és biztos vagyok benne, hogy ezzel a módszerrel garantált a siker!

Nagyon köszönöm!”

- Szabó Péter, ügyvezető


„Számos ötletet kaptam a holnap induló kérdőívünk összeállításá-hoz... Továbbá számos akciót kiötöltünk és továbbfejlesztettünk, amit minél hamarabb szeretnénk éttermünkben bevezetni.

Hasznosnak érzem a tanácsadást, és remélem, hogy sok eredmény fog születni belőle.”

- Oszlánczi Réka,  ügyvezető


„Meglévő marketing eszköztárunk frissítéséhez, újításához új impulzusokat, ötleteket kaptunk. 

Konkrétan a kérdőívünk átdolgozásához kaptunk újító ötleteket, mely alapján remélem hatékonyabban tudjuk felmérni vendégeinket.”

- Oszlánczi Ádám, ügyvezető


„Bár kevés volt az idő, mégis nagyon gyorsan sikerült rávilágítani a legfőbb kérdésre, amikor azt oldjuk meg, hogy hogyan jusson be az új vevő az üzletembe.

Ezen a szálon elindulva a legnagyobb lendületet kaphatja a vállalkozásom!

Köszönöm Andrea!”

​- Halász Péter, ügyvezető

„Számomra nagyon pozitív volt, hogy teljesen más nézőpontból közelítetted meg az egészet. Azt hittem, sokkal bonyolultabb, pedig egyszerűen kezelhető. A szórólap pedig meghozta a várt eredményt!

Nagyon tetszik, hogy bár a teendők meg vannak határozva, de nem te csinálod meg: ’Ez a Te üzleted, én csak adom az irányvonalat, aminek a végén ott lesz a <robbanás>.’

Tetszik az, hogy használható útmutatást kapok, nem áll görcsbe a gyomrom.

Volt már rá példa, hogy valamit kifizet az ember, aztán otthagyják. Itt nem ez van, hanem ott van az a biztonság, hogy  ott vagy és mindig fogsz segíteni.

Nagyon emberi, nem nagy dolgokat kérsz – de milyen kicsi dolgokon múlnak a nagy dolgok!

Sok ügyfél mellett is emlékszel, tudod mivel foglalkoznak, hol tart az ügye. Plusz olyan szándékkal jön át, amit mondasz, hogy nem lehet nem megcsinálnom.

Az volt, amit megbeszéltünk és határidőre. Nem kapok tőled leértékeléseket, hanem igazi segítséget.”

- Jasek Brigitta, ügyvezető


"Számos reklámfilm forgatókönyvet írtam az évek során, mindig szem előtt tartva a megrendelő üzenetre vonatkozó igényét, mégis minőségileg más munka volt úgy megtervezni egy reklámot, hogy az Eredményes Marketing Felmérések© elvégezte azt a munkát, aminek a révén tökéletesen képbe kerültem azzal kapcsolatban, hogy mit gondol az elkészítendő film célközönsége.

Korábban is láttam már marketing felmérési eredményeket, de ez volt az első, amit eredményesen fel tudtam használni a forgatókönyvírói munkám során. 

Többek között azért, mert olyan kiértékelést kaptam a felmérési eredmények alapján, ami után szinte úgy tudtam nekiállni a munkának, mintha személyesen ismerném azokat az embereket, akiknek szólt az elkészítendő reklámfilm."

- Barnóczky Ákos, író-rendező


"Nagyon szépen összeszedetten megkaptuk a felmérés eredményeit, és így már a jövőben tudjuk, hogy mit kell szolgáltatnunk a belsőépítészeinknek, hogy több munkát hozzanak és elégedettebbek legyenek.

Azt is látjuk, hogy hol kell hírdetnünk és milyen weboldalt kell csinálnunk, hogy segítsük őket és hogy az igényeiket kiszolgáljuk."

- Ambach Tamás, ügyvezető


"...Rögtön feltűnt, hogy nem egy gépies, monoton kérdéssoron megyünk végig, hanem mindvégig az volt az érzésem a sok nyitott kérdéssel, hogy valóban érdekli Andreát a véleményem, így azonnal eldöntöttem, hogy erre nekem is szükségem van.

A kutatási eredmény egyértelműen rávilágított arra, hogy a vásárlóimat mi foglalkoztatja igazán, milyen fejlesztendő területeink vannak, milyen új termékköröket érdemes bevezetnünk. Az eredményből azt a következtetést vontam le, hogy külső szemmel sokkal relevánsabb képet kapok arról, hogy mit gondolnak az ügyfeleink a cégünkről. Szívből ajánlom Andreát minden vállalkozó társamnak!"

- Juhász Attila, ügyvezető


"Számunkra hasznos volt a felmérés. Kiderült, hogy mi az, amire jóval nagyobb energiát kell fektetnünk a hosszútávú fejlődés érdekében. 

Rámutatott olyan problémákra is, melyeket kis költséggel, gyorsan orvosolni tudunk."

- Dobos Gábor, Értékesítési vezető


„A cégem két fogászati klinika marketing feladatainak elvégzését vállalta. A fő feladatunk új ügyfelek szerzése volt. Lajsz Andrea mint alvállalkozónk, a projektfelmérési és ügyfélkapcsolati részének megtervezéséért és lebonyolításáért volt felelős.
 
Együttműködésünknek köszönhetően, a fogorvosi ellátás iránt érdeklődők száma addig soha nem tapasztalt mértékben növelte meg a rendelők forgalmát. Húsz munkanap alatt több mint egymillió forint értékű megrendelés érkezett eddig teljesen ismeretlen, új páciensektől.

Ezt az eredményt úgy sikerült elérnünk, hogy az Andrea által összeállított kérdőív alapján kapott válaszok egyértelműen megmutatták, hogy mire van szükség, és hogy mit kell nyújtanunk ezen a területen a pácienseknek.

 Ennek kiderítése után már gyerekjáték volt a szolgáltatást hozzáigazítani az igényekhez. Ez okozta az ügyfelek nagymértékű megelégedettségét, hiszen így módunkban állt pontosan azt szolgáltatni, amire nekik szükségük volt.

Köszönöm a kitartó és következetes munkát, és azt, hogy a nehéz időszakokban is tudtam Rád számítani!”

- Szabó Béla, ügyvezető


„Sok gyakorlati tanácsot kaptam pl. hogyan induljak el a felméréssel kezdve,  ami igaz, hogy időigényesnek tűnik – de amit most nem látok -, hogy igen hamar megtérül a befektetett munka.

Köszönöm a hasznos tanácsokat, a későbbiekben is igénybe fogom venni a szolgáltatást.”

- Törőcsik Attiláné, ügyvezető


„Andrea a segítségét ajánlotta fel, mivel elmondtam neki, hogy van egy üres hónapom, ami alatt szeretnék termelni, de a megszokott munkaciklusaimhoz ez túl rövid idő, mivel ha elvállalok valamit, annak az átfutási ideje legalább hat hónap szokott lenni.

Leültünk egy szerda este Andreával, és kb. másfél óra alatt kidolgoztuk, hogy mi az a tevékenység, ami gyors cikluszárásokat jelent, illetve elvárt cserét biztosít, illetve hogy mi az az öt vagy hat marketing csatorna, ami mentén mekkora csoportoknak, milyen formában és milyen tartalommal, milyen gyakorisággal fogok kommunikációkat kiküldeni...

Andrea több, mint profi marketing tanácsadó, olyan jól körbejártuk azalatt a másfél óra alatt a témát, hogy ezután alig volt szükség érdemi akcióra a fizikai univerzumban, illetve egyáltalán nem volt szükség sok időre... Köszönettel,

- Sipos Kolos, ügyvezető


"Örülök, hogy olyan információkra is fényt derült, amiket mi nem tudtunk kezelni vagy amikhez nem tudtunk hozzájutni!

Lényeges lépéseket tudunk elindítani a felmérés alapján, ami kimutatta az alapvető hiányosságainkat és megerősítette, hogy jó irányba haladunk!"

- Rékási Attila, ügyvezető


„Az Andreával való munka eredménye alátámasztotta a törekvéseink irányát. A statisztikáink az elmúlt 6 hónapban erős normált értek el. Világossá váltak a sikeres tevékenységek, és mint külső szakértő, tartalmas adatokat, programokat szolgáltatott a jövőt illetően.

Ha sikeres szeretnél lenni, és tudni akarod, hogy miben vagy jó, és mik a piacaid és azok igényei, javaslom, dolgozz Vele együtt.”

- Csuka József, ügyvezető


„Köszönöm a segítséget, amit kaptam a kérdőívem összeállításához. 

Mivel még nem csináltam ilyet, azt gondolom, hogy sikerült megelőzni néhány olyan hibát, ami vagy kárt okozhatott volna, vagy legalábbis nem hozta volna azt az eredményt, amit várok tőle. 

Olyan szempontokra kaptam utalást, ami eszembe se jutott volna magamtól.

Nagyon hasznos volt a számomra ez a konzultáció.”

Dóka Miklós, ügyvezető


„Tudtuk, hogy sok lépést kellene tennünk a minőség útján. Voltak ötleteink is. 

Andrea egyértelmű választ adott, hogy mit és miért kell tennünk. Utat mutatott, hogy merre van előre."

- Pongrácz Dániel, ügyvezető


„Nagyon köszönöm a beszélgetést, a konzultációt. Rengeteg olyan pluszt kaptam, ami számomra több ablakot is megnyitott az eddigi <ismeretlen világra>.

Nem hittem volna, hogy a munkáddal garantálni tudod a későbbi sikereimet, anyagi gyarapodásomat.

A munkáimmal, tervezett projectjeimmel kapcsolatos ezer kérdőjel kiegyenesedett, a kavargó gondolatok letisztultak.

Nemcsak a célcsoport meghatározásában segítettél, hanem a végső célhoz való elérés útjának megtervezésében is.
Azokat a feladatokat is megoldod helyettem, amikhez nem értek, és ezáltal kedvem sincs azokat megcsinálni.

Most már megvan a reményem arra, hogy az eddigi sikertelen próbálkozásaim – amikor sörétes puskával lődözgettem a ’nagy vadra’ - végre beérnek.”

- Csobota-Kis Árpád, ügyvezető


Kérj időpontot saját cégre szabott marketinged megvalósításához! 

​​Hívd közvetlenül: 06 30 714 2560